Niet veel dat je kunt doen aan de gepolariseerde glazen, denk ik.
Maar met het aanpassen van de HUD, hebben niet veel mensen hier (althans in het VK) ze, aangezien de meeste mensen voor het circuitpakket gingen (neem ik aan). Hoe meer mensen er nu voor kiezen om ze te installeren, hoe groter de kans dat iemand erachter komt hoe ze beter aangepast kunnen worden.
Voor zover we weten, is er extra verborgen functionaliteit in de HUD die verdere aanpassing van wat wordt weergegeven mogelijk maakt. Het is een Panasonic-eenheid, dus wordt waarschijnlijk in andere voertuigen van andere OEM's gebruikt, dus er is waarschijnlijk een bredere community dan alleen GR Yaris/Toyota om te controleren of iemand dit type werk niet al heeft gedaan.
Ik zal dit wat meer in detail kunnen bekijken zodra het in het voertuig zit. Door de documenten op TechDoc te lezen, is er een lange lijst met functies die de HUD ondersteunt, en voor functies zoals navigatie en kompasrichting worden ze als optioneel vermeld ("if fitted"). Dus in mijn situatie, gaat het een kompas weergeven, aangezien mijn voertuig niet is uitgerust met navigatie, wat gaat het in plaats daarvan weergeven... weet het niet zeker.?