Toyota GR Yaris Forum banner

MT-Carbon Achterspoiler

12K views 13 replies 8 participants last post by  qij  
#1 ·
Mijn MT-Carbon spoiler uit Duitsland ontvangen na 6 maanden wachten. Het wachten waard en ja, erg duur, maar dit is getest op de auto op het circuit en in de windtunnels in Duitsland en heeft geen negatieve invloed op de handling van de auto. Het is verbazingwekkend, erg licht en past perfect bij het carbon dak. Vandaag gemonteerd in Daventry door Reflex Auto Design, wederom uitstekend werk geleverd en de spoiler ziet er geweldig uit.

#5 ·
Ik vind het echt niet leuk dat het niet de vorm van de OEM-vleugel helemaal tot aan de bovenkant volgt, het zou er naar mijn mening veel beter hebben uitgezien. Het is te zien in de zijaanzicht of van bovenaf bekeken... voor een product van deze prijsklasse... is het een slordig detail.
Als je de kofferbak nog steeds wilt kunnen openen zonder je dak met de vleugel te raken, heb je die opening nodig. 🤷🏻‍♂️

#13 ·
Ik wou dat we dit soort dingen in normaal ABS-plastic konden krijgen in plaats van altijd in carbon te moeten zitten, wat waanzinnige prijzen vraagt
Hangt ervan af wat je wilt. De MT duwt 60 kg plus, ik wil niet dat hij halverwege de bocht afbreekt!
ABS-vleugels zijn waarschijnlijk meer geschikt om te laten zien dan om te gaan. Na de MT-vleugel al meer dan 2 jaar te hebben gehad, is hij niet goedkoop, maar hij is eigenlijk een zeer goede prijs-kwaliteitverhouding voor wat hij doet, voor de $$$ die is uitgegeven.