Toyota GR Yaris Forum banner

Mooie opvouwbare armsteun in zwart met rode stiksels hier te koop

41K views 90 replies 41 participants last post by  spookoverload  
#1 · (Edited)
In hoogte verstelbaar. Opbergruimte onder het deksel. Ziet er echt mooi uit. Kan worden weggeklapt. Ingeklapt zit het min of meer in de weg van beide bekerhouders. Een klein beetje wiebelig van links naar rechts. Niet wiebelig in een andere richting. Misschien is het mogelijk om een extra achterplaat te gebruiken bij de montage om de kleine flex te verwijderen. Het is het stoelframe dat flexeert, de armsteun is oersterk.

Verkoperslijst https://armrest-systems.com/sv/produkter/af-distributorer/
of stuur uw bestelling per e-mail naar office@sydmeko.se

Bekendmaking:
Ik kocht eerst een volledig zwarte echt lederen armsteun van hen met zwarte stiksels voor ongeveer 210€. De GRY was toen zo nieuw dat ze me eerst de verkeerde montageset stuurden, maar ze hebben een aantal montageonderdelen geüpdatet en naar me opgestuurd. En aangezien ze geen foto's hadden van een armsteun met rode stiksels die in een GRY was gemonteerd, stuurden ze me in ruil voor foto's van mij in de auto deze kunstleer met rode stiksels gratis. Geen andere connectie.

IMG_20210113_153236.jpg
IMG_20210113_153312.jpg
IMG_20210113_152859.jpg
IMG_20210113_152829.jpg
IMG_20210113_152753.jpg

#3 ·
Dat vind ik goed, veel verder naar voren en het zal de werking van de handrem beĂŻnvloeden.

#12 ·
Het ziet er standaard uit. Ik ben niet zeker over het snijden in het stoelframe.

#20 · (Edited)
Tot mijn verbazing hebben de voorstoelen van de gewone 4-deurs Yaris airbags aan beide kanten (raam en midden van de auto). Ik wist niet eens dat dit bestond. Bekijk de Euro NCAP-zij-impactvideo van de auto, de airbags tussen de voorstoelen dienen blijkbaar als kussen tussen de twee voorpassagiers wanneer de ene door de zij-impact op de andere wordt geslingerd.

Zit de GR Yaris ook met airbags die uit de zijkanten van de rugleuningen van beide voorstoelen naar het midden van de auto komen? Zo ja, zou een middenarmsteun deze airbags in de weg zitten, als ze ooit afgaan?

#21 ·
Tot mijn grote verbazing hebben de voorstoelen van de gewone 4-deurs Yaris airbags aan beide kanten (raam en midden van de auto). Ik wist niet eens dat dit bestond. Bekijk de Euro NCAP-video van de auto over zijdelingse botsingen, de airbags tussen de voorstoelen dienen blijkbaar als kussen tussen de twee voorpassagiers wanneer de ene door de zijdelingse botsing op de andere wordt geslingerd.

Heeft de GR Yaris ook airbags die uit de zijkanten van de rugleuningen van beide voorstoelen naar het midden van de auto komen? Zo ja, zou een middenarmsteun deze airbags in de weg zitten, als ze ooit afgaan?
Er was geen airbag te zien aan de zijkant van de stoel die naar het midden van de auto is gericht toen ik de stoelbekleding eraf had. In ieder geval niet helemaal tot waar de rits omhoog gaat. Ik denk ook niet dat de stoelen airbags aan de buitenkant van de stoelen hebben, maar ben niet 100% zeker. Maar er zitten gordijnairbags boven elke deur in het plafond, heb ze daar gezien, dus dat weet ik zeker.

#22 ·
Mijn excuses dat ik niet zelf in de handleiding heb gekeken. Airbags in de rugleuningen van de stoelen wel, maar alleen naar de deuren in de GR Yaris. De foto's van de gecrashte Zwitserse dealer demo auto (linksgestuurde auto) spreken de handleiding (Duits, linksgestuurde auto) niet tegen.

#25 ·
Tot mijn verbazing hebben de voorstoelen van de gewone 4-deurs Yaris airbags aan beide kanten (raam en midden van de auto). Ik wist niet eens dat dit bestond. Bekijk de Euro NCAP-zijimpactvideo van de auto, de airbags tussen de voorstoelen dienen blijkbaar als kussen tussen de twee voorpassagiers wanneer de ene door de zijimpact op de andere wordt geslingerd.

Heeft de GR Yaris ook airbags die uit de zijkanten van de rugleuningen van beide voorstoelen naar het midden van de auto springen? Zo ja, zou een middenarmsteun deze airbags in de weg zitten, als ze ooit afgaan?
Nee, vuur gewoon de armsteun in je hoofd lol ?

#29 ·

In hoogte verstelbaar. Opbergruimte onder het deksel. Ziet er echt mooi uit. Kan worden weggeklapt. Ingeklapt zit het min of meer in de weg van beide bekerhouders. Een klein beetje wiebelig van links naar rechts. Niet wiebelig in een andere richting. Misschien is het mogelijk om een extra achterplaat te gebruiken bij de montage om de kleine flex te verwijderen. Het is het stoelframe dat flexeert, de armsteun is oersterk.

Verkoperslijst https://armrest-systems.com/sv/produkter/af-distributorer/
of stuur uw bestelling gewoon per e-mail naar office@sydmeko.se

Openbaarmaking:
Ik kocht eerst een volledig zwarte armsteun van echt leer met zwarte stiksels voor ongeveer 210€. De GRY was toen zo nieuw dat ze me eerst de verkeerde montageset stuurden, maar ze hebben een aantal montageonderdelen geüpdatet en naar me opgestuurd. En omdat ze geen foto's hadden van een armsteun met rode stiksels die in een GRY was gemonteerd, stuurden ze me in ruil voor het sturen van foto's ervan in de auto deze kunstleer met rode stiksels gratis. Geen andere affiliatie.

View attachment 1947 View attachment 1948 View attachment 1949 View attachment 1950 View attachment 1951
Bedankt hiervoor, Magnus. Ik heb ze gemaild en zal mijn bestelling plaatsen.

Voor degenen onder ons in het post-brexit VK komt de armsteun uit onder de ÂŁ135 zendinglimiet, dus is vrijgesteld van eventuele rechten.

#34 ·
Dankzij Mats heb ik de mijne gisteren ontvangen. De kwaliteit is hoog. Super snelle levering ook. Bedankt Mats.

View attachment 9096 View attachment 9095

View attachment 9097

View attachment 9098
View attachment 9099

View attachment 9100
View attachment 9101
Mats / Monzamir, het lijkt erop dat een iPhone Max in het opbergvak zou passen (?), maar kunt u zeggen hoe gemakkelijk het is om de kabel van de USB-aansluiting naar het vak te leiden (zou het goed sluiten)? Ik ben gewoon aan het kijken of het een goed alternatief is voor het veelbesproken probleem van waar je je telefoon moet plaatsen!

#40 ·
Tot mijn verbazing hebben de voorstoelen van de gewone 4-deurs Yaris airbags aan beide kanten (raam en midden van de auto). Ik wist niet eens dat dit bestond. Bekijk de Euro NCAP-zijimpactvideo van de auto, de airbags tussen de voorstoelen dienen blijkbaar als kussen tussen de twee voorpassagiers wanneer de ene door de andere wordt geslingerd door de zijimpact.

Heeft de GR Yaris ook airbags die uit de zijkanten van de rugleuningen van beide voorstoelen naar het midden van de auto komen? Zo ja, zou een middenarmsteun deze airbags in de weg zitten, als ze ooit afgaan?
Hmmm zo ja, niet goed!