Toyota GR Yaris Forum banner
121 - 140 of 317 Posts
Dzięki M140i za te informacje. Dobrze słyszeć, że Toyota robi swoje na podwoziu. Jeszcze nie mam samochodu, więc nie wiem, jak to wygląda, chociaż wierzę, że ktoś inny wcześniej w wątku (być może w innym wątku) zamieścił komentarz firmy zajmującej się zabezpieczaniem antykorozyjnym, która nie była pod wrażeniem tego, co znalazła?!? Oczywiście to może być tylko plotka.
Chciałbym dodać, że sól nie jest używana tak regularnie w innych częściach świata jak w Wielkiej Brytanii, a nasze samochody naprawdę na tym cierpią, więc nadal zdecydowałbym się na jakąś 'dodatkową' ochronę od samego początku.
To wszystko wydaje się być na analnym końcu spektrum (żeby się tak wyrazić), ale dosłownie zajmuje to kilka minut, aby spryskać tam trochę dodatkowych rzeczy, zwłaszcza od nowości, więc dlaczego nie. (y)
 
hmm właśnie sprawdziłem https://www.cskautomotive.co.uk/the-rust-prevention-centre/
przecież tylko etap 1 jest wymagany w nowym samochodzie. więc być może tylko £180.00. ponieważ jestem również lokalny, jestem w pokusie.

ale nie chcę tego czarnego, lepkiego gówna.
Mówili w swoim e-mailu o przezroczystym Dinitrolu, tak, też nie chciałem tego gęstego czarnego gówna. To £460 za ich ekstremalną kurację, której chcę?
 
Prawdopodobnie potraktuję ramiona zawieszenia preparatem acf50, kiedy zdejmę koła, aby pokryć je powłoką ceramiczną, gdy zabiorę samochód do domu, ale nie przesadzę z konserwacją podwozia. Używam acf50 na moich motocyklach, ale nie sądzę, żeby długo wytrzymał pod samochodem.

Wątpię, czy w ogóle będę dużo używał samochodu zimą i mam myjkę ciśnieniową Karcher do podwozia, która całkiem dobrze radzi sobie z usuwaniem soli i brudu spod samochodu.

Karcher zaprzestał sprzedaży wosku ochronnego do tego celu i nie sądzę, żeby aplikacja acf50 w opryskiwaczu podwozia dobrze się skończyła.
 
Jasne :D

Nie widziałeś jeszcze moich rowerów :D
Mimo że przejechałem z Londynu do Brighton na BMX (mniej więcej ten sam dystans), to nie jest coś, co chciałbym powtórzyć tbh

W każdym razie, dostałem odpowiedź - brak samochodu zastępczego
Potrzebują 3 dni
Ceny są podobno oparte na średnim samochodzie
Miałem na nie oko i zamierzałem zadzwonić i zapytać o to samo bliżej czasu, kiedy dostanę mojego GRY, więc dzięki za sprawdzenie (y)
 
Moje ramy pomocnicze wykazywały ślady korozji, gdy samochód był zupełnie nowy.
Rozumiem, że prawdopodobnie się nie rozpadnie, ale ACF 50 umożliwi również łatwiejszy demontaż samochodu, gdy trzeba będzie odkręcić śruby itp.
Wolę, żeby samochód wyglądał bardzo schludnie od spodu, a nie miał dużo korozji powierzchniowej.
Kiedy sól zniknie, prawdopodobnie w kwietniu, umyję cały spód pod ciśnieniem i ponownie zabezpieczę.
 
Czy ktoś ma jakieś rekomendacje w tej sprawie na północnym zachodzie? Najlepiej Cheshire, Wirral lub Merseyside?

Do tej pory znalazłem DPS Auto Body Repairs w Warrington, którzy chętnie wycenią po obejrzeniu samochodu, ale zawsze dobrze jest porozmawiać z kilkoma osobami, z mojego doświadczenia.

Facet był zaskoczony, że chcę chronić nowy samochód!
 
Czy ktoś ma jakieś rekomendacje dla tego w północnym zachodzie? Najlepiej Cheshire, Wirral lub Merseyside?

Do tej pory znalazłem DPS Auto Body Repairs w Warrington, którzy chętnie wycenią po obejrzeniu samochodu, ale zawsze dobrze jest porozmawiać z kilkoma osobami, jak wynika z mojego doświadczenia.

Facet był zaskoczony, że chcę chronić nowy samochód!
Jestem na północnym zachodzie i szukałem, ale nie znalazłem nikogo, kto by to robił. Rozważam wynajęcie miejsca w garażu na jeden dzień i zrobienie tego samemu. Spędzić poranek na czyszczeniu i suszeniu spodu i popołudnie na nakładaniu acf50 i dynax.
 
Jestem na północnym zachodzie i szukałem, ale nie znalazłem nikogo, kto by to robił. Rozważam wynajęcie garażu na jeden dzień i zrobienie tego samemu. Spędzić poranek na czyszczeniu i suszeniu spodu, a popołudnie na nakładaniu acf50 i dynax.
Ten wątek jest interesujący, ale zupełnie nowy dla mnie, ponieważ nigdy nie posiadałem samochodu, który uważałbym za wart zatrzymania na dłużej niż kilka lat. Więc - czy te zabiegi powodują problemy dla dealerów / argumenty dla prac gwarancyjnych lub inne problemy? Za kilkaset funtów wydaje się to rozsądne i kolejny punkt w sekcji "dobrze zadbany" w przyszłości, ale czy jest to źle widziane przy próbie utrzymania przez dealerów, którzy muszą odkręcać śruby itp.?

Dzięki
 
Nie, jest wręcz przeciwnie, ponieważ zapobiega to rdzewieniu, które jest prawdziwym wrogiem odkręcania śrub. Poza tym, jeśli użyjesz czegoś cienkiego i przezroczystego, jak ACF-50, i tak nie ma to żadnego wpływu na dostęp do śrub.
 
Nie, jest wręcz przeciwnie, ponieważ zapobiega to rdzewieniu, które jest prawdziwym wrogiem odkręcania śrub. Ponadto, jeśli użyjesz czegoś cienkiego i przezroczystego, jak ACF-50, i tak nie ma to żadnego wpływu na dostęp do śrub.
To właśnie miałem nadzieję usłyszeć w odpowiedzi - ma sens. Czy Acf-50 jest ponownie nakładany co x lat, czy jednorazowo?
 
ACF-50 wcale nie utrzymuje się długo, trzeba będzie go ponownie nakładać co sześć miesięcy, jeśli dużo używasz samochodu. Będę robił to przed każdą zimą - to stosunkowo proste zadanie, najwyżej godzina (i to wliczając czas na zdejmowanie i zakładanie kół).
 
ACF-50 wcale nie utrzymuje się dobrze, będzie wymagał ponownej aplikacji co sześć miesięcy, jeśli dużo używasz samochodu. Będę robił to przed każdą zimą - to stosunkowo prosta robota, najwyżej godzina (i to wliczając czas na zdejmowanie i zakładanie kół).
Gdzie byś spryskał? A może gdzie byś nie spryskał?
 
Witajcie wszyscy. Odbieram samochód w przyszłym tygodniu (zamówienie z 11 listopada 020) i zamierzam samemu zabezpieczyć zawieszenie itp. preparatem Lanoguard na podjeździe. Czytałem gdzieś, że trzeba uważać, żeby nie zablokować otworów drenażowych, czy ktoś wie, gdzie one są?!
 
121 - 140 of 317 Posts