Czy ktoś zainstalował gałkę zmiany biegów GRMN i stwierdził, że jest znacznie lżejsza od oryginalnej?
Zainstalowałem jedną w moim Gen 2, a oryginalna gałka musiała ważyć 500 g, więc zastanawiałem się, czy gałka Gen 1 jest taka sama i jaki efekt da założenie lżejszej.
Z oryginalną zauważyłem, że podczas ostrego pokonywania zakrętów wybierała 5. bieg zamiast 3. przy pchnięciu drążka bezpośrednio do przodu, więc mam nadzieję, że to może pomóc rozwiązać problem, a może mocowania skrzyni biegów/silnika są zbyt miękkie.
Czy ktoś jeszcze tego doświadczył?
Mat
Zainstalowałem jedną w moim Gen 2, a oryginalna gałka musiała ważyć 500 g, więc zastanawiałem się, czy gałka Gen 1 jest taka sama i jaki efekt da założenie lżejszej.
Z oryginalną zauważyłem, że podczas ostrego pokonywania zakrętów wybierała 5. bieg zamiast 3. przy pchnięciu drążka bezpośrednio do przodu, więc mam nadzieję, że to może pomóc rozwiązać problem, a może mocowania skrzyni biegów/silnika są zbyt miękkie.
Czy ktoś jeszcze tego doświadczył?
Mat