Toyota GR Yaris Forum banner
81 - 100 of 317 Posts
Als je naar die prijzen kijkt, is het de moeite waard om dit zelf te doen, het is niet moeilijk en kan op je oprit worden gedaan met behulp van een krik. Minder dan ÂŁ100. En de voldoening om het zelf te doen.
Nadat ik alle boogvoeringen van mijn vorige auto had verwijderd om te kijken wat eronder zat en al het vuil te verwijderen (waarvan er nogal wat was), was het geen moeilijke klus als je een redelijk grote garage en tijd hebt. Ik ga het zelf proberen.
 
Ik heb de extreme behandeling van CSK op mijn Defender gehad. Ze leveren geweldig werk, maar het is een dikke zwarte drab ... perfect voor een Landy, misschien niet zozeer op een GR. Maar het is natuurlijk een persoonlijke keuze.
 
Ze verwijderen Dinitrol op auto's. We kunnen coaten in heldere Dinitrol of zwart - het zwart hardt uit en droogt veel sneller dan het heldere, maar het heldere droogt uiteindelijk tot een huid terwijl het eronder plakkerig is om afbladderen of afbrokkelen te voorkomen - we gebruiken helder meestal op nieuwe auto's en Japanse import. We zouden het zeker kunnen krijgen voor wanneer het aankomt en het werk duurt ongeveer 2-3 dagen met droogtijden en onze Extreme Stage is het volledige werk voor ÂŁ 460,00 + btw. Hartelijk dank Chris
 
Heb dit net op een andere thread gepost voordat ik deze zag!

ACF50 is goed spul. Ik gebruik het de hele tijd op de motoren. Ik betwijfel of het duurzaam genoeg is om meer dan een paar weken onder een auto in de winter te blijven zitten. Momenteel overweeg ik om B&H dynax-UC te gebruiken aan de onderkant van de Yaris. Het is een spray-on heldere wax die hard wordt maar ook gemakkelijk te verwijderen is. Ik heb het nog nooit eerder gebruikt, maar van wat ik heb gezien, past het het beste tussen de heavy duty ondercoating en de gemakkelijk af te wassen olie-gebaseerde ACF50.

heeft iemand ervaring met de Bilt en Hamber spullen? Ik zal ACF50 blijven gebruiken in de motorruimte, want daar wordt het niet afgewassen.
 
Ik heb dit net op een andere thread gepost voordat ik deze zag!

ACF50 is goed spul. Ik gebruik het de hele tijd op de motoren. Ik betwijfel of het duurzaam genoeg is om meer dan een paar weken onder een auto in de winter mee te gaan. Op dit moment overweeg ik om B&H dynax-UC te gebruiken aan de onderkant van de Yaris. Het is een spray-on heldere wax die hard wordt, maar ook gemakkelijk te verwijderen is. Ik heb het nog nooit eerder gebruikt, maar van wat ik heb gezien, past het het beste tussen de heavy duty ondercoating en de gemakkelijk afwasbare olie-gebaseerde ACF50

heeft iemand ervaring met het Bilt en Hamber spul? Ik zal ACF50 blijven gebruiken in de motorruimte, want daar wordt het niet afgewassen.
Ik heb alleen Dinitrol gebruikt, wat een betere versie is van de oude waxolie. Ik heb ook wat ACF-50 gekocht, maar dat moet in combinatie met een andere wax worden gebruikt..
 
Ik heb dit net op een andere thread gepost voordat ik deze zag!

ACF50 is goed spul. Ik gebruik het de hele tijd op de motoren. Ik betwijfel of het duurzaam genoeg is om meer dan een paar weken onder een auto in de winter te overleven. Op dit moment overweeg ik om B&H dynax-UC te gebruiken aan de onderkant van de Yaris. Het is een spray-on heldere wax die hard wordt, maar ook gemakkelijk te verwijderen is. Ik heb het nog nooit eerder gebruikt, maar van wat ik heb gezien, past het het beste tussen de heavy duty ondercoating en de gemakkelijk afwasbare oliebasis ACF50

heeft iemand ervaring met de Bilt en Hamber spullen? Ik zal ACF50 blijven gebruiken in de motorruimte, want daar wordt het niet afgewassen
Ik heb hier veel naar gekeken en ben het met je eens dat dit de ideale oplossing lijkt, ik heb andere Bilt Hamber spullen gebruikt en het is goed spul??
 
Ik begin er net over na te denken ... juni ... Ik heb geprobeerd het niet te doen! Zeer nuttige informatie hier ... Ik heb de dealer gevraagd en ze wisten niets en zeiden dat ze het niet konden regelen om het voor de nieuwe levering te laten doen, omdat de auto dan niet aan de specificaties zou voldoen en dit gevolgen zou kunnen hebben voor de garantie ... ? Dus ik zal dit ook ergens zo dicht mogelijk bij mijn dealer in Leeds doen ...
 
  • Haha
Reactions: BlueIn2Red
Iedereen die van plan is een compressor te gebruiken om acf-50 aan te brengen, moet hier naar kijken. De soort noob-fout die ik zou maken :)

Denk ook niet dat iemand heeft gezegd dat je dit niet op je remmen moet krijgen, dus zorg ervoor dat het niet op je remmen komt.

Ik heb het op veel motoren gebruikt, geweldig spul maar zeker een jaarlijkse klus.
 
Net gesproken met de Dinitrol-specialist die de mijne doet en ze hadden er in januari een. Zijn woorden:

"Ik moet toegeven dat we verrast/teleurgesteld waren om absoluut geen onderbodybescherming af fabriek te zien op de GR die we vorige maand zagen. Absoluut een must have....vooral met weer zoals we nu ervaren."
 
Net gesproken met de Dinitrol-specialist die de mijne doet en ze hadden er in januari een. Zijn woorden:

"Ik moet toegeven dat we verrast/teleurgesteld waren om absoluut geen onderbodybescherming af fabriek te zien op de GR die we vorige maand zagen. Absoluut een must have....vooral met weer zoals we op dit moment ervaren."
Di
Net gesproken met de Dinitrol-specialist die de mijne doet en ze hadden er in januari een. Zijn woorden:

"Ik moet toegeven dat we verrast/teleurgesteld waren om absoluut geen onderbodybescherming af fabriek te zien op de GR die we vorige maand zagen. Absoluut een must have....vooral met weer zoals we op dit moment ervaren."
(Het nummer op het blik)?
Is het helder, niet zwart.
Net gesproken met de Dinitrol-specialist die de mijne doet en ze hadden er in januari een. Zijn woorden:

"Ik moet toegeven dat we verrast/teleurgesteld waren om absoluut geen onderbodybescherming af fabriek te zien op de GR die we vorige maand zagen. Absoluut een must have....vooral met weer zoals we op dit moment ervaren."
weet je welke productlijn ze gebruiken?
(het nummer op het blik)

Het is geweldig spul, Dinitrol
 
Uit interesse, wat is de rechtvaardiging om hier geld aan uit te geven? Vermoedelijk is de carrosserie beschermd, zelfs als het alleen de lak etc. is en auto's roesten meestal niet meer zoals vroeger en zonder tectyl etc.

Ik bekritiseer geen seconde iemand die dit doet en zal het misschien zelf doen met een beetje bewijs dat het nodig is. Klaar voor een beetje vereist preventief onderhoud
 
hmmm, dekt het onderstaande de onderkant ... waarschijnlijk niet, toch? Alles eronder zou als slijtage worden beschouwd. Afgezien van het chassis. IMHO

12 jaar anti-corrosie- en perforatiegarantie*
12 jaar onbeperkte kilometerdekking die beschermt tegen roestperforatie die plaatmetalen carrosseriepanelen aantast als gevolg van een fabricagefout. Deze garantie kan ook worden overgedragen aan elke toekomstige eigenaar gedurende de periode van 12 jaar.
 
Uit interesse, wat is de rechtvaardiging om geld hieraan uit te geven? Vermoedelijk is de carrosserie beschermd, zelfs als het alleen de lak etc. is en auto's roesten meestal niet meer zoals vroeger en zonder tectyl etc.

Ik bekritiseer niemand die dit doet en zal het misschien zelf doen met een beetje bewijs dat het nodig is. Klaar voor een beetje vereist preventief onderhoud
Omdat het geen bescherming heeft zoals elke andere auto die ik ooit heb gekend, al meer dan tien jaar
 
81 - 100 of 317 Posts