Overweegt iemand een goede afdichting onder de Yaris? Het zou goed zijn om plaatsen te vinden die dit aanbieden en de kosten in te schatten.
Voor mij persoonlijk, aangezien ik van plan ben mijn auto voor de duur te houden.Uit interesse, wat is de rechtvaardiging om geld hieraan uit te geven? Vermoedelijk is de carrosserie beschermd, zelfs als het alleen de lak etc. is en auto's hebben de neiging om niet te roesten zoals vroeger en zonder ondercoating etc.
Ik bekritiseer niemand die dit doet en zal het misschien zelf wel doen met een beetje bewijs dat het nodig is. Klaar voor een beetje vereist preventief onderhoud
Ik zou graag willen denken dat de boogafdekkingen hun werk goed doen om het weer buiten te houden. Trek ze terug op mijn 21 jaar oude amazon, en het is als nieuw daarachter, maar het hangt er maar net vanaf.Dat is echt nuttig @TreborGR - Ik heb net een nieuwe hogedrukreiniger gekocht en ik dacht erover na of deze behandelingen er gewoon zouden afblazen.
En interessant om te horen dat je suggereert dat de Dynax UC waarschijnlijk moet worden bijgevuld - ik wist niet zeker of dat het geval zou zijn of niet.
De S50-wax is misschien goed onder de boogafdekkingen, in de dorpels etc.?
Bedankt!
Lol, ik was niet klaar!?‍♂Voor mij persoonlijk, aangezien ik van plan ben mijn auto voor de duur te houden.
Het is m
Is dit uniek aan GRY, hoe zit het met andere auto's in het Toyota-gamma, zoals een gewone Yaris of Land Cruiser?Omdat het geen bescherming heeft zoals elke andere auto die ik al meer dan tien jaar ken
Uniek voor de GR. Het is als een import uit de jaren 90.Is dit uniek aan de GR, hoe zit het met andere auto's in het Toyota-gamma, zoals een gewone Yaris of Land Cruiser?
En dit wil ik graag begrijpen voor de kosten versus het risico.Als ik voor Toyota werk, wil ik hier een opmerking aan toevoegen. Dat is dat de onderkant van de GR Yaris er niet anders uitziet dan de onderkant van de Corolla die ik heb. Er wordt veel PVC-naadkit gebruikt en alle carrosseriepanelen worden gedompeld om te beschermen tegen corrosie. Uiteraard kan alles verder worden beschermd als de personen dat wensen, maar het verschilt niet van andere modellen die ze produceren.
Bedankt voor die Toyota-kennis.Als medewerker van Toyota wil ik hier een observatie toevoegen. Dat is dat de onderkant van de GR Yaris er niet anders uitziet dan de onderkant van de Corolla die ik heb. Er wordt veel PVC-naadafdichting gebruikt en alle carrosseriepanelen worden gedompeld om te beschermen tegen corrosie. Uiteraard kan alles verder worden beschermd als de individuen dat wensen, maar het verschilt niet van elk ander model dat ze produceren.
Ik denk dat het er echt van afhangt waar je woont en de auto rijdt. Hier in het zuiden van Duitsland vind je in de winter veel zout op de wegen. Vooral in de bergen waar ik voornamelijk met de auto rijd. Extra bescherming van de onderkant en de chassisdelen is hier onmisbaar als je van plan bent de auto langer te rijden.Ik zou erg verrast en teleurgesteld zijn als de GRY niet dezelfde bescherming zou hebben als andere Toyota's in het assortiment. Ik verwacht niet hetzelfde als bijvoorbeeld een Land Cruiser (weet niet zeker of dat sowieso anders is).
Ik zal het een snelle doe-het-zelf ACF50 geven zoals anderen hier, maar ik zou graag willen weten of ik er extra anal over moet zijn. Want ik wil liever niet anal zijn![]()
hmm net gekeken https://www.cskautomotive.co.uk/the-rust-prevention-centre/Daarom laat ik de mijne doen zodra ik de auto heb. CSK doet hun top Dinitrol-behandeling voor ÂŁ460 + btw. Ik zal mijn Focus RS 2017, een auto van 5000 mijl, die slecht was van onderen, nooit vergeten